MENU

neděle 21. července 2019

autorka



Jsem Karolína a dalo by se říct, že pracuji na "volné noze". Občas si připadám jako by v mém těle žily hned dvě osobnosti - jedna by nejraději doma sledovala seriály s pizzou v ruce a ta druhá by chtěla procestovat celý svět. Vždy budu raději stát za fotoaparátem než před ním, miluji vše s třešňovou příchutí a mám fóbii z létání. Vytváření online obsahu se věnuji už spoustu let a vždy to bude nedílnou součástí mého života, ačkoliv na tento koníček nemám tolik času, jak bych si představovala. Ostatně mým snem vždy bylo pracovat pro nějaký lifestylový magazín, kde svou kreativitu jednou pořádně využiji. Není všem dnům konec, do té doby poslouží můj blog "Karolína píše...". A o čem? O věcech, které mě baví ať je to cokoliv - cestování, kosmetika, gastroturistika, Bullet Journal, focení, móda... 

Děkuji za vaši návštěvu a můžete mě sledovat například i na instagramu.

Pokud vás něco zajímá, můžete mi napsat na beresovakarolina(zavináč)seznam.cz


Žádné komentáře :

Okomentovat